Призрачно все в этом мире бушующем, есть только миг за него и держись
Есть только миг между прошлым и будущим, именно он называется жизнь!

.............................................................................................................................. Л. Дербенев
 


НАША ПЕСНЯ


ФОТОСЕСИИ
 
 
КЛИПЫ 
 
 
ФОТОАЛЬБОМЫ 
 
 
КНИГИ 


МИР УВЛЕЧЕНИЙ


 
поиск по сайту
МЕНЮ
Заглавная
БИБЛИОТЕКА
ИССЛЕДОВАНИЯ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ФОТОАЛЬБОМЫ
ВИДЕО
ЭТО ПОЛЕЗНО ЗНАТЬ
КУЛИНАРИЯ
РУКОДЕЛИЕ
Любознательным
НА ДОСУГЕ
ФАЙЛЫ
Пишите
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
Библиотечный информационно-образовательный Портал
Мой дом

"Бібліофан" Дискусійний клуб

"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Посетителей
На сайте 195 гостей

Заглавная arrow ИССЛЕДОВАНИЯ arrow Монографии. Дипломные. Рефераты arrow Монографии. Дипломные. Рефераты arrow Характеристика економічних задач і функцій, що реалізуються в інформаційній системі

Характеристика економічних задач і функцій, що реалізуються в інформаційній системі
Написано - Г. Мищенко   

       Комплекс задач інформаційно-аналітичного забезпечення маркетингових досліджень пов'язаний із збиранням достовірної, надійної та актуальної інформації та її інтерпретацією. Збирання такої інформації - процес досить тривалий і складний. Особливість су-часного ринку України полягає у тому, що економічні процеси, які відбуваються у нашій країні, по-перше, не носять еволюційного характеру, а отже, дані минулих років не завжди можна використовувати для прогнозування на майбутнє, по-друге, чимало економічних показників взагалі отримати неможливо. Тому виникають особливі труднощі зі збиранням маркетингової інформації. Правильно інтерпретувати зібрану інформацію можливо лише за умови її своєчасної обробки. Така обробка має бути пов'язана з статистичним та економіко-математичним аналізом даних.

Результатом появи потужних і зручних пакетів для обробки та аналізу даних стало те, що виконання трудомістких розрахунків за складними формулами, побудова таблиць і діаграм - вся ця чорнова робота виконується на комп'ютері. Сучасні інформаційні технології, методи аналізу даних з використанням різних інструментальних засобів комп'ютерної обробки стають типовим і загальновжива-ним засобом для маркетингових досліджень.

Мета автоматизованого розв'язання задачі - доведення до кожного користувача (керівника, спеціаліста) інформації, яка за змістом, часом представлення та методами відображення дає змогу ефективно виконувати функції і процедури управління.

Об'єктом, при управлінні яким розв'язується задача, використовуючи результати розв'язання задачі, є вищий навчальний заклад - Київський національний університет культури мистецтв.

Результатами рішення задач, що входять до комплексу, користуються спеціалісти інформаційного, фінансового відділу, керівництво і співробітники кафедр і факультетів університету, ректорат навчального закладу тощо - економіст, начальник відділу, маркетолог, а також проректор, декан, завідувачі кафедрами університету.

Сукупність інформації, необхідної для маркетингових досліджень в галузі освіти поділяється на такі групи: система внутрішньої інформації, система зовнішньої інформації, система інформації спеціальних маркетингових досліджень.
Система внутрішньої інформації включає сукупність даних, що виникають в закладі у формі статистичної та бухгалтерської звітності, оперативної та поточної навчальної та науково-методичної інформації. Для функціонування ІС за вхідну інформацію використовують статистичні бюлетені та журнали. Статистична інформація подається один раз за місяць або квартал.

Система зовнішньої інформації поєднує відомості про стан зовнішнього середовища університету, освітнього ринку, його інфраструктури, поведінку споживача і постачальників, діяльність конкурентів, заходах державного регулювання ринкового механізму. Ці дані підбираються спеціалістами з маркетингу на основі обробки матеріалів засобів масової інформації, виставок, конференцій, проведення переговорів і ділових зустрічей.

В процесі розв'язання задачі на АРМ маркетолога формується вихідна (результатна) інформації, яка представлена у вигляді відомостей, відеокадрів і масивів з результатами розрахунків:

  • Відомість результатів набору студентів на 1 курс у поточному році (за регіонами, формами забезпечення) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість результатів набору студентів на 1 курс у поточному році (за регіонами, формами навчання) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість розподілу студентів яких зараховано на 1 курс (за регіонами, кваліфікаціями, формами навчання) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість розподілу студентів яких зараховано на 1 курс (за регіонами, формами навчання, статтю) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість розподілу студентів яких зараховано на 1 курс (за регіонами, кваліфікаціями формами забезпечення) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість розподілу студентів яких зараховано на 1 курс (за регіонами, формами навчання, рівнем освіти) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість кількості поданих заяв абітурієнтів у приймальну комісію (за формами забезпечення, кваліфікаціями та формами навчання) формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість розподілу абітурієнтів які подали заяви до університету за регіонами, формами забезпечення та формою навчання формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість розподілу абітурієнтів які подали заяви до університету за регіонами, формами забезпечення та формою навчання, рівнем освіти
  • Аналітична відомість розподілу за регіонами співвідношення кількості поданих заяв до ВНЗ та кількості рекламних заходів у відповідному регіоні за формами навчання, формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість величин конкурсу до ВНЗ у поточному році (за формами забезпечення, кваліфікаціями та формами навчання), формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Відомість розподілу за регіонами співвідношення кількості поданих заяв до кількості зарахованих у ВНЗ за формами забезпечення та формами навчання, формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість та графік динаміки змін показників конкурсу до ВНЗ за роками кваліфікаціями, формами навчання, формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість та графік динаміки змін обсягів набору студентів до ВНЗ за роками (за кваліфікаціями, ф.навчання, ф.забезпечення), формується за результатами приймальної компанії університету, формується один раз в рік на початку навчального року, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік розподілу факторів які впливають на ухвалення рішення про навчання, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування студентів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік розподілу факторів які впливають на цінність курсу навчання, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування студентів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік розподілу відповідей щодо цілей отримання освіти, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування студентів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік розподілу відповідей чоловіків щодо цілей отримання додаткової бізнес освіти, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування студентів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік розподілу відповідей жінок щодо цілей отримання додаткової бізнес освіти, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування студентів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік профілів вимог до процесу навчання у основних груп респондентів, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування студентів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор, начальник навчального відділу;
  • Аналітична відомість і графік розподілу факторів орієнтації щодо майбутньої професії абітурієнтів, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування абітурієнтів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор;
    Аналітична відомість і графік розподілу відповідей абітурієнтів щодо уяви собі майбутньої професії в ринкових умовах (за рівнем освіти), формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування абітурієнтів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор;
  • Аналітична відомість і графік структури розміщення ієрархії факторів системи цінностей абітурієнтів, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування абітурієнтів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор;
    Аналітична відомість і графік розподілу відповідей абітурієнтів в залежності від статі щодо вибору професії, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування абітурієнтів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор;
  • Аналітична відомість і графік розподілу факторів очікування щодо наслідків отримання вищої освіти в залежності від статі абітурієнтів, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування абітурієнтів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор;
  • Аналітична відомість і графік розподілу джерел отримання інформації абітурієнтів про навчальний заклад, формується за результатами проведеного маркетингового дослідження (анкетування абітурієнтів), формується після обробки результатів проведеного маркетингового дослідження або по запитанню, користувачами є маркетолог, проректор.

Вихідні документи можуть видаватися на принтер, на екран та записуватись у файл.


<Предыдущая   След.>

MiGG&Co. 
http://добавить-сайт.in.ua  http://посещаемость-сайта.com.ua  http://работа-для-девушек.kiev.ua