Призрачно все в этом мире бушующем, есть только миг за него и держись
Есть только миг между прошлым и будущим, именно он называется жизнь!

.............................................................................................................................. Л. Дербенев
 


НАША ПЕСНЯ


ФОТОСЕСИИ
 
 
КЛИПЫ 
 
 
ФОТОАЛЬБОМЫ 
 
 
КНИГИ 


МИР УВЛЕЧЕНИЙ


 
поиск по сайту
МЕНЮ
Заглавная
БИБЛИОТЕКА
ИССЛЕДОВАНИЯ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ФОТОАЛЬБОМЫ
ВИДЕО
ЭТО ПОЛЕЗНО ЗНАТЬ
КУЛИНАРИЯ
РУКОДЕЛИЕ
Любознательным
НА ДОСУГЕ
ФАЙЛЫ
Пишите
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
Библиотечный информационно-образовательный Портал
Мой дом

"Бібліофан" Дискусійний клуб

"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Посетителей
На сайте 178 гостей
Приватна бібліотека
Исследования

    У посібнику "Приватна бібліотека" зроблена спроба зацікавити підприємців у створенні приватних бібліотек на основі сучасної концепції маркетингу. Розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень і використання  ПЕОМ для їхньої обробки.

    Зробивши бібліотеки придатком соціально-ідеологічної сфери, держава перетворила їх у інфантильні господарчі об'єкти, які повністю утримувалися, а отже і керувалися нею, а бібліотекознавство звузила до соціально-культуpологічного аспекту. Вітчизняна політекономіка нехтувала їхнім виробничим аспектом заради ідеологічного, тому й фінансування будувалося на абстрактних показниках, таких як розмір книжкового фонду чи кількість читачів. Внаслідок цього бібліотечні функції інтерпретувалися як моральні, духовні категорії, за які брати гроші аморально. Цьому сприяла й вітчизняна історія виникнення та розвитку бібліотек - вони створювалися прогресивно настроєними членами суспільства виключно для просвіти народу. У сьогоднішньому прагматичному світі, який визнає лише економічні регулятори господарської діяльності, життя бібліотек виразно змінилося. Всепpоникнення економічного мислення у суспільство змушує їх самофінансуватися замість практики вимагання чи очікування коштів від владних структур. Теза, що свої соціально-культуpні потреби населення оплачує через податки відмирає через все зростаючі масштаби і рівень цих потреб і зменшення державних видатків на них.

З бажання хоч трохи допомогти тим бібліотекарям, які цього прагнуть, зрозуміти суть комерційного маркетингу по відношенню до бібліотек, і зародився цей посібник.

З М І С Т
Пеpедмова
Маркетинг як філософія господарської діяльності
Підпpиємницька концепція бібліотечної діяльності
Маpкетингова концепція бібліотечної діяльності
Маркетингові дослідження 
Місія
Пріоритети
Сфери концентрації зусиль
Стратегія діяльності
Методика та інструментарій маpкетингових досліджень
Дослідження середовища бібліотечної діяльності
Зовнішнє середовище
Споживачі
Ринок
Конкуренти
Посередники
Постачальники
Внутрішнє середовище
Виробничі ресурси
Товаpовиpобництво
Асортиментна політика
Цінова політика
Маpкетинг обслуговування
Маркетингові дії
Просування продукції на ринок
Бізнес-план
Використання комп'ютерних технологій
Використана література:
Додатки
Вивчення ефективності бібліотечно-інформаційної діяльності
Трудомісткість тематичного запиту, виконуваного на основі БД
Методи збору первинної інформації
Трудомісткість процесу створення бібліографічного запису для БД
Хронометраж виконання тематичного запиту
Види запитань для опитування
Макет опитувальної листівки (для машинної обробки)
Логічна структура інструментарію



След.>

MiGG&Co. 
http://добавить-сайт.in.ua  http://посещаемость-сайта.com.ua  http://работа-для-девушек.kiev.ua