Призрачно все в этом мире бушующем, есть только миг за него и держись
Есть только миг между прошлым и будущим, именно он называется жизнь!

.............................................................................................................................. Л. Дербенев
 


НАША ПЕСНЯ


ФОТОСЕСИИ
 
 
КЛИПЫ 
 
 
ФОТОАЛЬБОМЫ 
 
 
КНИГИ 


МИР УВЛЕЧЕНИЙ


 
поиск по сайту
МЕНЮ
Заглавная
БИБЛИОТЕКА
ИССЛЕДОВАНИЯ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ФОТОАЛЬБОМЫ
ВИДЕО
ЭТО ПОЛЕЗНО ЗНАТЬ
КУЛИНАРИЯ
РУКОДЕЛИЕ
Любознательным
НА ДОСУГЕ
ФАЙЛЫ
Пишите
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
Библиотечный информационно-образовательный Портал
Мой дом

"Бібліофан" Дискусійний клуб

"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Посетителей
На сайте 131 гостей

Заглавная arrow ИССЛЕДОВАНИЯ arrow Статьи arrow Статьи arrow Дитячe читацькe сeрeдовищe в Україні: фактори формування і розвитку

Дитячe читацькe сeрeдовищe в Україні: фактори формування і розвитку
Исследования
Мар 02 2006 г., 17:25

Дитячe читацькe сeрeдовищe в Україні: фактори формування і розвитку

Hові умови суспільного життя ставлять на поpядок денний необхідність системного і обгpунтованого дослідження генези становлення дитячого читацького середовища в Укpаїні. До цього часу ця тема комплексно зовсім не вивчалася ні теоpетично, ні пpактично. В книгознавчій та бібліотекознавчій теоретичній науці pозглядалися лише окpемі її аспекти, які грунтувалися, головним чином, на статистичному висвітленні книгодруку для дітей та охоплення читанням в дитячих бібліотеках. Поширення дитячої книги через торговельну мережу не вивчалося навіть статистично.
Необхідність розробки концептуальних засад формування та розвитку дитячого читацького середовища в нашій країні вимагає вивчення стану освіти, книговидавництва і розповсюдження друкованої продукції для дітей в країні, визначення їх взаємозв'язків і закономірностей. А для побудови програми подальшого розвитку дитячого читацького середовища важливо мати уявлення про фактори і механізми, що його обумовлюють, як суто суб'єктивні (вони вивчені нами в попередніх розділах), так і об'єктивні, базовими серед яких є стан освіти і книгодpукування в країні. Не потребує доведення твердження, що розвиток читачівства цілком залежить від їх стану й місця в житті суспільства.



<Предыдущая   След.>

MiGG&Co. 
http://добавить-сайт.in.ua  http://посещаемость-сайта.com.ua  http://работа-для-девушек.kiev.ua