Призрачно все в этом мире бушующем, есть только миг за него и держись
Есть только миг между прошлым и будущим, именно он называется жизнь!

.............................................................................................................................. Л. Дербенев
 


НАША ПЕСНЯ


ФОТОСЕСИИ
 
 
КЛИПЫ 
 
 
ФОТОАЛЬБОМЫ 
 
 
КНИГИ 


МИР УВЛЕЧЕНИЙ


 
поиск по сайту
МЕНЮ
Заглавная
БИБЛИОТЕКА
ИССЛЕДОВАНИЯ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ФОТОАЛЬБОМЫ
ВИДЕО
ЭТО ПОЛЕЗНО ЗНАТЬ
КУЛИНАРИЯ
РУКОДЕЛИЕ
Любознательным
НА ДОСУГЕ
ФАЙЛЫ
Пишите
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
Библиотечный информационно-образовательный Портал
Мой дом

"Бібліофан" Дискусійний клуб

"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Посетителей
На сайте 167 гостей

Заглавная arrow Любознательным arrow Это интересно arrow Священний напій праукраїнців.

Священний напій праукраїнців.
Любознательным - Это интересно

     Великий наш народ на стрімких етапах свого  історичного  розвитку створив значну кількість казок, балад, притч, загадкових легенд. В історії фіксуються питання про походження роду, племені, етносу, народу. У звичаєвому праві етносу завжди панують ритуали, якими користуються і які пильнує народ тисячоліттями. У численних ритуалах, якими користувався і користується навіть тепер наш народ, він віддає перевагу насамперед слову чи, ширше, - проводить найрізноманітніші тематичні замовлення, не минає і речей хатнього та господарського вжитку, речових та рослинних оберегів, особливо запашних рослин, які відгонять шкідливих комах, ненаїдливих гризунів та "злих" духів; воді як напою та основи життя, вогню як наріжному каменеві творення світу та очищення тіла і душі від гріховної "скверни", напоям спеціального, чарівного, особливого призначення як для людей, так і для богів.
      Отже, напої... "Боги Русі не беруть жертви людські, ані животини,  єдине плоди, городину,   квіти і суру питну, на травах настояну", - зустрічаємо ми гадки на сторінках давніх фоліантів.        Слово  о "сура" наближають порівняльні лінгвісти до слова "сур'я", під яким  проступає, власне, сонце як мовами давніх слов'ян, так і мовами прадавніх аріїв. Отже, діти сонця, сонячний етнос створює сонячні напої.
      "Одставляєм на сонці молоко наше, у травах заночі утовчемо до нього щавлю  тнитрав'я і дамо йому суритися, і це єсть наша стара пошана богам і буде зв'язком між нами. Се жертва наша сура на дев'ятисилі і щавлі удяна і на, сонці ставлена три дні, потім крізь вовну   поціджена..."
Отже, тнитрав'я, цебто подрібнене різнотрав'я, і... дев'ятисил. Знайти точно технологію у писемних пам'ятках минулого різних народів, а також назви рослин чи, точніше,.повний склад священних напоїв ми не зможемо, оскільки і давні цивілізації, і навіть ближче до нас християнство все це всіляко приховувало.
       У наведених  реченнях, про які ми згадували,  натрапляємо на слово "дев'ятисил", дивосил чи повною  ботанічною мовою - оман високий. Це дає нам повне право висунути гіпотезу про те, що для сури, як сонячного напою, відшукувались і сонячні рослини, які цвітуть яскравими квітками жовтого кольору. За точнішою, інтерпретованою технологією, яку ми подибуємо у паперах минулих епох, рослину для священного напою мочили у воді, товкли кам'яними пресами для одержання соку, проціджували, розчиняли у воді,  додавали свіже молоко, ячмінні зерна, кисле молоко. І лишали на три дні для завершення дріжджового шумування. Уточнимо - дріжджового шумування, бо при ньому утворюється алкоголь; в при ацетатному - оцет, який викликає не наплив ейфорійного піднесення, а кислотні опіки слизових оболонок і він же надто токсичний для печінки, підшлункової залози, нирок.
       Ми кілька десятків разів у різних вагових  варіантах перевірили технологію виготовлення сури і засумнівалися.  А чи не трапилася тут звичайна псевдоінформація, яку ми часто подибуємо у старовинних описах? Та дивосил у нас залишився центром уваги.  Це сонячна рослина, яка має великі та яскраві жовті квітки. Ще дві рослини (магічне число три) ми залучили до напою, який нас вельми зацікавив - підмаренник справжній та парило звичайне. Це поширені рослини і надто прикметні. Їхні зарості дуже далеко видно.  Ще й зараз  на  заповідних луках яскраво жовтіють значні площі оману високого,  а на сонячних пагорбах та галявинах  величезними жовтавими смугами поширює духмяні трунки підмаренник справжній. Майже все стебло рослини уквітчане дрібненькими сонячними зірочками - квітками. Довгі  колосоподібні китиці  на кінцях квітконосних стебел утворюють яскраво-жовті квітки і досить популярної в українців рослини - парила звичайного. Візьмемо ці три рослини для утворення справжнього запашного та лікувального напою. На нашу думку, він може виступати аж у трьох іпостасях.
      Водний відвар. Беруть  по ложці подрібнених коренів з кореневищами оману високого та парила звичайного, заливають 400 мл джерельної води,  кип'ятять 10 хв., додають ложку подрібненого підмаренника справжнього та 100 мл незбираного молока і настоюють 30 хвилин. П'ють по 40- 50 мл тричі на день за 30 хв. до їди як запашний напій тонізуючої дії. Але  зауважимо; такий напій не можна довго зберігати.
      Відвар - настій з медом. Якщо додати до напою 400 мл меду, власне, розчинити його у профільтрованому охолодженому відварі - настої та ще відважити 50 г сухого молока (замість незбираного), тоді напій стане набувати виразної антирадіаційної спрямованості.
      Відвар-настій з медом та спиртом. Технологія попередня, але кожної рослини беремо по дві ст. ложки, меду і молока, як зазначено вище. До приготовленого напою додаємо в кінці 400 мл 96-градусного спирту, настоюємо три дні, фільтруємо через чотири шари марлі. Це, певно, нарешті й буде отой давній священний напій наших далеких пращурів, який вони назвали сурою.
      Зазначимо наприкінці: напій тонізує м'язову, нервову та серцево-судинну системи,  вирівнює фізіологічні процеси при захворюванні травних органів, а також при обмінних поліартритах, недугах печінки, підшлункової залози. І вже якщо зупинити, увагу на "божественності" напою, то він значно додає сил при фізичній та розумовій втомі, психічному перевантаженні, стимулює діяльність імунної системи.
      А про "вічність" та  універсальність напою можуть промовисто доводити фармакологічно активні речовини, про які ми неодноразово згадували і які необхідні нам на часі; вони зв'язують та виводять з організму радіонукліди. Приймають напій по столовій ложці тричі на добу за півтори години до їди.
 Є. Товстуха

См. также  Лечебные напитки

<Предыдущая   След.>

MiGG&Co. 
http://добавить-сайт.in.ua  http://посещаемость-сайта.com.ua  http://работа-для-девушек.kiev.ua