Призрачно все в этом мире бушующем, есть только миг за него и держись
Есть только миг между прошлым и будущим, именно он называется жизнь!

.............................................................................................................................. Л. Дербенев
 


НАША ПЕСНЯ


ФОТОСЕСИИ
 
 
КЛИПЫ 
 
 
ФОТОАЛЬБОМЫ 
 
 
КНИГИ 


МИР УВЛЕЧЕНИЙ


 
поиск по сайту
МЕНЮ
Заглавная
БИБЛИОТЕКА
ИССЛЕДОВАНИЯ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ФОТОАЛЬБОМЫ
ВИДЕО
ЭТО ПОЛЕЗНО ЗНАТЬ
КУЛИНАРИЯ
РУКОДЕЛИЕ
Любознательным
НА ДОСУГЕ
ФАЙЛЫ
Пишите
Виртуальный секретарь "Мои научные новости"
Библиотечный информационно-образовательный Портал
Мой дом

"Бібліофан" Дискусійний клуб

"Бібліотекарі усіх країн - об'єднуйтесь!
Посетителей
На сайте 182 гостей
Маркетинг і бібліотека
Исследования
     Зробивши бібліотеки придатком соціально-ідеологічної сфери, держава перетворила їх у інфантильні господарчі об'єкти, які повністю утримувалися, а отже і керувалися нею, а бібліотекознавство звузила до соціально-культуpологічного аспекту. Вітчизняна політекономіка нехтувала їхнім виробничим аспектом заради ідеологічного, тому й фінансування будувалося на абстрактних показниках, таких як розмір книжкового фонду чи кількість читачів. Внаслідок цього бібліотечні функції інтерпретувалися як моральні, духовні категорії, за які брати гроші аморально. Цьому сприяла й вітчизняна історія виникнення та розвитку бібліотек - вони створювалися прогресивно настроєними членами суспільства виключно для просвіти народу. У сьогоднішньому прагматичному світі, який визнає лише економічні регулятори господарської діяльності, життя бібліотек виразно змінилося. Всепpоникнення економічного мислення у суспільство змушує їх самофінансуватися замість практики вимагання чи очікування коштів від владних структур. Теза, що свої соціально-культуpні потреби населення оплачує через податки відмирає через все зростаючі масштаби і рівень цих потреб і зменшення державних видатків на них.

З бажання хоч трохи допомогти тим бібліотекарям, які цього прагнуть, зрозуміти суть комерційного маркетингу по відношенню до бібліотек, і зародився цей посібник.



МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ  
НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА 

Г.Г. Міщенко

Маркетинг  і  бібліотека

КИЇВ   -  2004


ББК 65.9 (4УКР) 497.8 М. 71
УДК 023: 338.2 (477)

У наш час, коли ідеологічна функція бібліотек, як соціальне і пропагандистське замовлення державної влади, нею ж і фінансоване, виявилася досить умовною, галузь постала перед питанням, як довести свою необхідність суспільству і кожній людині зокрема. У зв’язку з цим, бібліотекам потрібно якомога швидше перейти від утриманської філософії до бізнесової, підприємницької і навчитися працювати у нових економічних умовах, на нових засадах. На порядку денному постала проблема зміни всієї системи поглядів суспільства на бібліотечно-інформаційну діяльність, вироблення її нової концепції і філософії задля взаємної користі споживача і бібліотекаря.

У виданні розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень.

Розраховано на бібліотекознавців, керівників і працівників бібліотек.

Науковий редактор                     В. Медведєва, професор,  канд. пед. наук

ISBN  966-7547-27-2

©   Національна парламентська  бібліотека України, 2004
©   Г. Міщенко, 2004


ЗМІСТ

Вступ

Маркетинг як філософія господарської діяльності

Підприємницька концепція бібліотечної діяльності

Маркетингова концепція бібліотечної діяльності

Маркетингові дослідження.

Методика та інструментарій маркетингових досліджень.

Дослідження середовища бібліотечної діяльності

Маркетингові дії

Бізнес-план.

Використання комп'ютерних технологій

 

 


<Предыдущая

MiGG&Co. 
http://добавить-сайт.in.ua  http://посещаемость-сайта.com.ua  http://работа-для-девушек.kiev.ua